onsdag 21. april 2010

Gode venner er godt å ha

Jeg har en veldig god venn som heter Morten, han skal ha en del av æren for det knakende gode karakteren jeg fikk på norsk muntlig eksamen på mandag... *juuuhuuuu* Han har stått på og gjort alt han kan for å hjelpe meg.. Gode venner er så herlig å ha!! Nå har jeg 'bare' fire til igjen før jeg tar ferie.

For noen uker siden tok han meg med på 'luftetur', han mente jeg trengte det,, hehe:) Vi dro ut i øs pøs regnevær, men da vi gikk ut av bilen sluttet det å regne. Vi tok litt bilder ved Gulskogen gård i Drammen.





Tusen takk Morten!!!!

8 kommentarer:

  1. Gratulere ja Kine. Ordner seg for snille jenter vetu. ;-)
    Gode venner er gull verdt.

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk vennen. Bare en glede å kunne være til hjelp...

    SvarSlett
  3. Long time no see..., og det skjønner en jo nå :-) GRATULERER Kine!!! hipp hipp sier nå jeg, og snart kan du virkelig slappe av og senke skuldrene til gangs :-)

    Aner jeg en liten romanse her...?

    SvarSlett
  4. Gode venner er godt å ha.Veldig fine bilder av hjelperen din:)

    SvarSlett
  5. Så tøffe bilder!! :) Herlige farger! Og grattis med god karakter.. og tvi tvi på de fire siste.. Går helt sikkert veldig bra! :)

    SvarSlett
  6. Grattis med overstått eksamen og god karakter! Hyggelig at du har noen som kan hjelpe til .... Så flotte bilder du tok av Morten på Gulskogen gård! Ikke dårlig å bli dratt med i gråvær! Lykke til videre med eksamen!

    SvarSlett
  7. Ja, også så flott navn som ham har!

    SvarSlett
  8. Gode venner vokser ikke på trær, men de man har skal man passe på som den flotteste blomst. Knallfine bilder fra Gulskogen og en fotogen Morten. Grattis med karakteren og lykke til med resten :)

    God helg :)

    SvarSlett