fredag 13. november 2009

Postkort fra Giza

Her kommer det bilder fra pyramidene, litt postkort preg over bildene, men sånn blir det vel lett i slike sammenhenger.. Her kan du lese mer om du ønsker..








Her i huset er det lite tid til blogging og besøk i andre blogger om dagen. Eksamen står for tur, første av fire er på mandag.. Kommer sterkere tilbake om ikke lenge.. Kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke holde meg helt unna alle de flotte bloggene jeg fast besøker.

Jeg ønsker alle en trivelig helg!

13 kommentarer:

  1. Utrolig flotte bilder!
    Stilig! :)

    God fredagskveld
    og god helg
    ønskes deg! :D

    SvarSlett
  2. Awesome photos, beautifully done. I really like the first one, very dramatic.

    SvarSlett
  3. Postkort-preg eller ikke... flotte og mektige bilder var det virkelig!
    Lykke til med eksamen, og ha en flott helg:-)

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte bilder med spennende motiver - og det første er spesielt bra! Dramatisk og flott.

    Om du hadde dradd litt i kontrastspakene på de 3 siste så hadde det blitt enda mer dybde i bildene...

    SvarSlett
  5. Dette var foto for meg ja!! Du så flott!! Former og farger. Herlighet! Skal nok aldri til Egypt, men nyter dine bilder her. Mektige fotos ja!

    :))))

    SvarSlett
  6. Kjempebilder...men enig med Ruben om dybden...men bevares..topp. :)

    SvarSlett
  7. Dette er nok drømmen å se med egne øyne ja.
    Gutta boy`s her sutrer over kontrast og gudene vet hva...(her vises forskjellen du mellom kvinner og menn... alt for tekniske `de`..., selv om en kan nyte godt av det innimellom, he he)
    Skikkelig storslått både pyramidene ikke minst bildene spør du meg .-)

    SvarSlett
  8. Postkort eller ikke flotte bilder er det uansett.

    SvarSlett
  9. Oi... for alt i verden... jeg sutrer ikke... Syns bildene var supre - keep`em coming...
    men var tenkt som konstruktiv kritikk.

    SvarSlett
  10. Dette var ikke dumt.
    Flotte bilder så klare og fine.
    God helg

    SvarSlett
  11. Flotte bilder Kine, og absolutt ikke noe postkort, i så tilfelle kan du sende meg et :) Hadde gjort godt med en tur i traktene der og oppleve dette, sikkert en flott opplevelse.

    SvarSlett
  12. Hvis jeg hadde fått slike kort i posten hadde jeg blitt kjempeglad! Flotte linjer i bildene, og det første er jo alldeles nydelig!

    Har aldri vært i Egypt, men når jeg ser på alle bildene dine derfra får jeg jo lyst. Mye flott å se!

    SvarSlett