mandag 22. august 2011

Asylet


6 kommentarer:

  1. Hadde ikke trodd jeg skulle si dette om bilder fra gamle Lier sykehus: men dette var jo direkte lekkert! Men også goldt, kaldt og ensomt. Nerve i de bildet der!

    SvarSlett
  2. Utrolig lekkert å Kine, og jeg ble så fasinert av alt det som ligger på gulvene der... hva nå det enn måtte være...

    Og vinduene skulle en hatt å bygd drivhus av, sånn som hos`Sommer med Ernst`, den kjekke kjekke svensken du vet :-)

    SvarSlett
  3. Kjekt å sjå wit "lyst" bilde av asylet, har jo sett de dystre mørke. Likevel har du beholdt den kalde atmosfæren. "Sykkelen", stod den der eller ?
    :-)

    SvarSlett
  4. Vært på "asylet" igjen du da? Utrolig tiltrekkende sted, og det blir ikke mindre når en får presentert sånne bilder som du tar!

    Kanskje lurt å ligge litt lavt i terrenget etter alle oppslagene i DT i sommer ... når det "roer" seg vil jeg tilbake jeg også. Kunne tenke meg litt mindre løv slik at lyset kommer til.

    Ireneklem

    SvarSlett