onsdag 9. mars 2011

Det du ikke vet...

..har du ikke vondt av...

8 kommentarer:

  1. Åh fy flate som du skremte meg :D
    Fantastiske bilder Kine og utrolig lekre fargetoner. Dette er virkelig veggbilder!

    SvarSlett
  2. Enig med Marianne her! Nydelige bilder! Men kan styra meg for mange av sånne småkryp, sjølv om eg i jobben i barnehage må vise stooooor interesse og glede over bl.a sånne! ;-)

    SvarSlett
  3. Kjempeekle, men artig å ta bilde av da!! Fine bilder :)

    SvarSlett
  4. Fytti! Skumle typer ....... men så lenge de ikke kravler rundt i soverommet mitt så fikser jeg det (kom til å tenke på sengemidd, de er ikke akkurat søte de heller, hehe)

    Go´kveld i stua!

    SvarSlett
  5. ..var inne på samme tanke som Irene her, særlig med tanke på teksten din... ;)
    Kule bilder!

    SvarSlett
  6. Tøffe bilder!
    Fargen du har valgt gjør krypene mer ekle!
    er det en gresshoppevariant??
    Ha ei flott natt!

    SvarSlett
  7. hjelp.. dette var en skummel liten krabat, men kul var han. Stilig bilde:)

    SvarSlett
  8. Akkurat.. nå forstår jeg brått hva den hårete vennen spiste her over.. :/ uæææh! Men jo- mat må man ha.. MEN: ikke om JEG ville bli spist av en slik en!!!! :O

    :)

    SvarSlett