torsdag 2. september 2010

Skyll, brett og stapp - full av penger..!

Jeg har vært hard på kartongene i sommer, fikk dilla på å lage lommebøker av forskjellige kartonger.. Mye bedre enn å kaste de med engang synes jeg, kommer til nytte en stund før de havner i papiravfallet. Det er superenkelt å lage, tar knappe 5 min, det som tar lengst til er å drikke opp alt innholdet:) Jeg bruker disse lommebøkene til daglig, de holder faktisk en gooood stund før de blir slitte. Har fått mange spørsmål om hva slags lommebok jeg har og hvordan jeg lager de. Har du en sånn får du litt 'oppmerksomhet':)

Her er bilder av noen jeg har laget i sommer.







Her er en video som viser hvordan man lager de.

13 kommentarer:

  1. wow så tøffe!! Og så kjekt med gjenbruk da :)

    SvarSlett
  2. wow! nå blei jeg skikkelig imponert over en sånn kreativ ide! dette hadde jeg aldri kommet på du! :)

    SvarSlett
  3. Utrolig morsomt! Ble rent imponert, jeg!

    SvarSlett
  4. Kult! Og virkelig imponerende!

    SvarSlett
  5. Utrolig kreativ, da :) Og det som er så flott er at man kan skifte dem ut når de begynner å bli slitt, helt gratis:) Fine var de også!

    SvarSlett
  6. Du er kreativ Kine, de der var skikkelig råstilige,så mange stilige du har laget av dem.

    Ønsker deg en kreativ og fin helg :)

    SvarSlett
  7. DETTE kan man like du :-) kreativitet og gjenbruk på en og samme gang!! yes sir, hatten av for deg søta.

    SvarSlett
  8. Haha! Har du sett!! Så stilig og så KREATIVT!! :) Ja med en melkekartong som lommebok kan man nok få oppmerksomhet.. ler.. Men en slik skulle jeg også hatt du! :D God helg til deg! :)

    SvarSlett
  9. Det er jeg som ha lært a det da! hehe

    Flotte lommebøker, mange som glor når man skal betale på KIWI!

    Snakkas!

    SvarSlett
  10. Når ble du youtube...?*fnis*

    SvarSlett
  11. for lenge siden! haha

    SvarSlett
  12. Superkule! :))
    Gjenbruk på sitt beste.

    SvarSlett