onsdag 1. juli 2009

Vipper..

Lakenskrekken om kvelden har virkelig slått inn når som vi ikke trenger ha på vekkerklokke. Bare så synd jeg ikke har lakenskrekk om morgenen også.... Det hadde vært fint å kunne legge seg sent og hoppe ut av sengen tidlig dagen etter samme hvor lite søvn man har fått...  Er nok ikke sånn jeg er skrudd sammen... Men i dag kom jeg meg relativt tidlig opp. Skulle ut på tur med Rannis:-)

Når jeg endelig kom meg inn på soverommet i går stod jeg å beundret de to herlige guttene mine som lå der og sov så godt.. Koser seg skikkelig i senga til mammaen sin. Jeg hadde nesten ikke hjerte til å bære de inn i sin egen seng.. Mens jeg sto der med lakenskrekken min fikk jeg så lyst til å ta bilder av vippene til Anders, de er så flotte synes jeg, tette og lange....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar