mandag 22. juni 2009

Alt annet enn man egentlig skal....

Jeg merker feriemodusen begynner å slå skikkelig inn. I dag skulle jeg stå opp tidlig, levere gutta tidlig, men sto opp sent og leverte sent.. Skulle lese historie ute siden det var meldt så fint vær, men fant ut at jeg ville ta noen bilder først.. Så var det bare å finne kamera da,,, hadde det med meg på fisketur i går, men fant det ikke. Takk og lov hadde pappa funnet det ute og satt det inn.. Surrehue meg hadde glemt det ute i hagen!! Og da hadde timene gått og kl var nesten ett.. Da var jeg såklart sulten og måtte spise litt. Så kom jeg i gang, tok masse bilder av alt mulig fra klyper på en snor til vakre blomser. Fikk unna litt klesvask og kjøkkentjeneste før jeg tok en tur på Gilhusodden for å lese og sole meg litt før det var på tide å hente gutta igjen.. 

Det eneste jeg fikk gjort etter planen i dag var å trene, men det gjør jeg alltid:-) (så flink atte)

Siden vi bor på grensen til et naturreservat har vi fått et skilt helt nederst i hagen så ingen skal være i tvil om det!!! (er det mulig???)

Måtte bare.... 

Falt sånn for kontrastene mellom svart og grønt ..

Bildene taler vel for seg selv...

1 kommentar:

  1. Så mange fine bilder du tar:)
    Har en liten utfodring til deg i bloggen min:)

    SvarSlett