mandag 23. mars 2009

Første dagen min..

Nok en herlig dag er snart over. Våren har kommet for fullt og livet smiler til meg.. I dag har jeg tuklet og prøvd kamera mitt ute i det knall fine været. Kjøpte meg et Nikon D80 for en litt siden og det er mer avansert enn D40 kamera jeg hadde. Blir veldig moro å se hva man kan få til etterhvert:-) 

Anders, Kristian og jeg tok årets første sykkeltur i dag, det ble en tur rundt Lierkroa. Vi koste oss selv om det blåste litt kaldt over slettene. Alltid gøy å ta ut sykkelen å 'kruse' avgårde. Jammen måtte vi ta fram verktøyet for å skru opp setene på syklene til gutta. De var så stolte over å ha vokst 'masse' igjen..

1 kommentar:

  1. Takk for besøk i dag, alltid hyggelig at dere kommer innom så jeg får kosa litte meg gutta mine.

    Grattis med blogg forresten!

    SvarSlett